Cumparatorul are dreptul si obligatia sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare,
fara penalitati si fara invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele in termen de 14
zile calendaristice de la primirea produsului.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt in sarcina cumparatorului. Pentru exercitarea
dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa ne informati in scris, prin
completarea Formularului de Retur si expedierea acestuia pe contact@ginabutiuc.ro .

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data acceptarii returului de catre SC
G.B. LIFESTYLE SRL. Pentru a fi acceptata returnarea produselor, acestea trebuie sa fie in
aceeasi stare in care v-au fost livrate (sa aiba etichetele originale Gina Butiuc, sa nu fie purtate
sau deteriorate; trebuie pastrata integritatea documentelor insotitoare). Coletul trebuie sa contina
si Formularul de Retur completat cu toate informatiile necesare.

Pentru a putea solutiona cat mai repede cererea dumneavoastra de restituire, va recomandam sa
rambursati produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: DPD, Fan Courier,Urgent-
Cargus, Nemo Express, GL) si nu prin intermediul Postei Romane. Cumparatorul poate opta
pentru inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. In cazul in care doriti
inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi
suportate de dumneavoastra, ca si client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de
catre comerciant. Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin
ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel
mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de
Retur. Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte,
contactati intr-un interval de 72h echipa SC G.B. LIFESTYLE SRL (tel 0744 322 134, e-mail:
contact@ginabutiuc.ro) pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie
inlocuit cu un produs nou sau ca banii sa fie rambursati in cel mai scurt timp. Costurile de retur
si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre SC G.B.
LIFESTYLE SRL. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin
curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.